Pages

Jul 3, 2011

salah faham

ari nie ade sedikit...owh bukan sedikit tapi banyak gilewr salah paham...kesnye cam nie...aku call atuk n atuk call ak nenek..diorang hengat ak ade hubungan o lebih difahami sket scandle o berpacaran ngah atuk 2..huhu..penad ak menafikannye ary nie..nape la diorng x paham..diorang x nmpak ke atuk 2 dah ad gadis n ak nie sedang mengintai2x member diorang gak...aish..dunie2x...penuh salah faham...++ lagi member2x atuk nie ade plak tanye ak nie awek atuk ke>..aish...kiteorng memang rapat dalam fb tapi x bermakne kiteorang nie berpacaran..tadi aku tanye atuk gadis ye x marah ke ak nie menyemak2x kat wall n pic2x ye.ye kate ok je peh bapak baik awek ye bagi lampu ijau..tapi awek ye taw sal ak kowt kos kiteorng pun pnah mngumpat sal atuk nie...opsssss...sory atuk...lagi memparah kn n menkucar kacir kn keaadaan c zulkifli aka zul...ye hentam ak bertubi-tubi ak nie ade ape-ke ngan atuk..ais x taw ke ak nie single minggel ag,,just at ak jeh kne curi ngn aki..ahax...(sempat ag mengedix 2)..pas nie cm x bley jeh nk pangil atuk rusdy 2 atuk da...huhuu..nk pangil ape rusdy...eeee geli lak plak..koz ak ase aku lebih selese pngil ye atuk ..lallalala..

2 comments:

  1. huhhhhh....
    bahaya ni..lau kes ada org jeles...aq ni pun duk menyibuk gak...pasni tak mau la ..kacau.laki owg..kang kena hentam..mampos kita..lalalalla....hihihiih...
    aris teahmaingun crew ..tak pnah ambik hak org kan..kan.kan...ummmmmmmmm

    ReplyDelete
  2. hola just orng jeh amik aris punye..he.

    ReplyDelete