Pages

Feb 19, 2012

Diary's about my life: 16.02.2012 "hari sahabat sedunia"by Mizz Nadirah lokman

 assalamualikum!...


16.02.2012--->hari sahabat sedunia kew???lalallalala...
malam tu tiba2 jew ada salah seorg kwan aku antar msg!!..konon hari sahabat sedunia!!..ahhahha
aku ngan pantas forwad lol kat kwn BFF aku!!!..hihkhikhhk..


aku pun dapat feedback msg dari dyeorg gak..wish jugak menda yang sama..hiihihi..
tapi sowang kwn aku ni sengal!!....(kteorang dua-dua sengal)..hahaha..baru adil..
kiteorang ni kalo berdua..kat fb.,blog,atau dimn2..kalo berchat tu..mesti ada mengarut!!..hahahahah


ko tau apa yang dia mengarut!..jom.ikut:-
tapi sebelum tu nak kenal tak minah tu????



ni lol minah!..tu....lalalalal














luahan hati lol konon:- from my heart u r my fwen..susah senang .sedih gembira.couple clash..gaduh! mengumpat thanx be my fwen..n thnx dgr prob  n syok sendiri...(selamat hari sahabat)...


pastu akn siap tanya ku lagi..yekew hari ni hari sahabat sedunia!!..dgn bangga diri aku ckp a'ha!!..walhal tak kompem!!..allalala
hahahahahah..
tapi kwn aku ada cakap tak kesah lol hari ni betol ke tak betol ke hari sahabat!!...
kalo wish tiap2 hari pun takpa..kan..kan...


maknanya kita menghargai kwn kita!!...peace!!Diary's about my life: 16.02.2012 "hari sahabat sedunia":...from mizznad..thanxx darll..kih2x..sayam kamoo lah!!

1 comment: