Pages

Oct 12, 2012

stalker

ok senyum depan lappyy..nad y u x da sebelakuuu...haih~kalau x lagi hot  keadaan..aku mengerudi blog "tut"haha~senyum ketawa sedeyyy menyentuh sentap gugup wow urw ok terima kasih..ehe!aku lagi cute..opsss haha..ok jgn over haram..attcc to mizzz nad...sila senyum..(nad dah gerudi awal2x blog "tut" ni...
malas nak call nad o public kt fb o chat..wei dia ade dua blog  satu lagi sikit punye lama aku gerudi mana nak cari sampai jem intrnet ak..hahha..x KETEMU..hampa..kalau x mesti dapat gerudi lebih mendalam..chu!!
untuk "TUT" ENDING untuk ary ni...sedeyyy lo...saya bersimpati..=( aku x mampu baca yang detail..biakan semoga dia sejahtera..amin gurl.

1 comment:

  1. hahahahhaha....
    ko gerudi guna gerimit tangan k??mesti penat kan!..hahahahah....
    kalo kita duk berdua aku rasa 7 hari 7 malam mengadap blog dia!..ahhahahah..
    ada 2 yek??

    ReplyDelete