Pages

Jan 29, 2013

Mr cindarella

tgok atas kereta.aku suke jemur kasut kt park ofize..=) sebab tu kasut g site balik site comot comot so aku cuci la terus.n seperti hari hari biasa n hari ni hari tak biasa sam bunkface tegur aku,..ko nak cari MR cindarella ke weh..ahahhahaha..bengong..n sekian..=P

Jan 26, 2013

Khusus Kawen

Me hanna n J g Khusus kawen yang sekkian sekian tertangguh..in kes teman J tapi ape salahnye selit sket rasa nak kawen dgn Naem.opss...ok  dah.


Jan 18, 2013

netball

penah rase x melayang dalam court...hhhhhaaaaaaaaaaa.aku da merasa.kepok langgar aku..kepok is the big giant Majlis BEntong.mak ai sakit gile tulang belakang...tapi gud even aku jatuh dia x sentuh pun..fuh!tu semalam punye cte...hari nie balik dari site semua cari aku..lalala.kepok siap datang duduk face to face depan meja lagi minx maaf..its ok la EN saiful kamal..im ok..
p/s im to skinny...

Jan 14, 2013

sks

budak SKS skim khidmat singkat diserap semula.wee.
sam bunkface celup..mane neo ko aku nk park sebelah.ahaha

Jan 3, 2013

Najwa Latif ft Sleeq - Sahabat with Lyric

just for my best best fwen susah senang kaya miskin menagis ketawa..Nadirah Lokman ..muwahhh~

bf kau~


Aku percaya sedikit waktu
Kan terbuka hati yang kau bawa

Sambut tangan ku
Biarku bawa kau ke tempat yang tiada orang tahu



Ku kan menunggu bayangmu 
Berikan jawapan mu



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatanku kepadamu



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku akan jatuh



Dunia hitam keliling malam 
Kesejukan menunggu panggilan



Ku kan menunggu bayangmu
Berikan jawapan mu



Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku kepadamu



Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir aku jatuh



Selagi kau berdaya
Jangan kau lupa
Segala yang telah kita lalu bersama



Jeritan ke angkasa
Selamatkan dia
Selamatkan kita semua



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku kepadamu



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku telah jatuh

Jan 1, 2013

happy new year.

2013..new year new day..
azam tahun baru,

  1. lulus exam JKR (bulan 3 ) n lulus exam Peraturan Am.fuh!
  2. be a gud anak perempuan bongsu En Arisun n Madam NOrizah.
  3. Be amazing women/ future wife Mr Naimmuddin Kamil Abd Razak.
  4. Hondaz come to mama.

insyaAllah..
~wink wink