Pages

Jan 3, 2013

bf kau~


Aku percaya sedikit waktu
Kan terbuka hati yang kau bawa

Sambut tangan ku
Biarku bawa kau ke tempat yang tiada orang tahu



Ku kan menunggu bayangmu 
Berikan jawapan mu



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatanku kepadamu



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku akan jatuh



Dunia hitam keliling malam 
Kesejukan menunggu panggilan



Ku kan menunggu bayangmu
Berikan jawapan mu



Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku kepadamu



Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir aku jatuh



Selagi kau berdaya
Jangan kau lupa
Segala yang telah kita lalu bersama



Jeritan ke angkasa
Selamatkan dia
Selamatkan kita semua



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku kepadamu



Ku pergi sendiri
Dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku telah jatuh

No comments:

Post a Comment